شرایط بازگشت کالا

شما می توانید تا 7 روز پس از دریافت سفارش خود، آن را مرجوع نمایید. دلایل مرجوعی کالا می تواند شامل یکی از موارد زیر باشد:

* کالای دریافت شده اشتباه بوده و یا اقلام سفارش به صورت کامل تحویل داده نشده‌ باشند.

* محصول دارای عیب و نقص باشد.

* مشتری نظر خود را درباره خرید محصول عوض کرده باشد.

شرایط پذیرش کالای برگشتی چیست؟

*اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 7 روز پس از دریافت کالا، به کالاسو اطلاع داده شود.

* لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان 7 روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

* استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به کالاسو بازگردانده شود.

* برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

* این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل می‌شود.

* کالاسو همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا تمامی سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات و تحویل به واحد پستی به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و کالاسو تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.

* آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش کالاسو از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.

* در صورت تغییر نظر مشتری درباره خرید کالا، محصول باید در بسته بندی اصلی خود قرار گرفته و پلمب بسته بندی باز نشده باشد.

* محصول مطابق شرایط اولیه (هنگام تحویل کالا) بوده و مورد استفاده قرار نگرفته باشد.

* محصول آسیب ندیده باشد.

بازگشت مبلغ پرداخت شده به چه صورت است؟

* مبلغ مورد نظر را تا ۲۴ ساعت کاری پس از دریافت کالای برگشتی به حساب مشتری واریز می گردد.

هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟

* اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش کالاسو برسد، هزینه‌ های ارسال به عهده کالاسو خواهد بود.

درخواست خود را چطور به خدمات پس از فروش اطلاع دهید؟

* با شماره تلفن 35224253 – (054) و یا شماره موبایل : 09021229672 -09159949672  تماس بگیرید

* یا پیام خود را در صفحه {تماس با ما} با انتخاب موضوع {خدمات پس از فروش}، ارسال کنید

* یا به kalasu.ir@gmail.com با ذکر شماره پیگیری سفارش، ایمیل بزنید.

 توجه :

* پس از بررسی کالا های مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال می‌شود. در صورت استنکاف مشتری از  تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالای مزبور به مدت یک ماه بصورت امانت نزد کالاسو در واحد خدمات پس از فروش باقی می‌ماند و با انقضاء این مهلت کالاسو در قبال کالا و زیان‌ های وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچ‌ گونه مسوولیتی نخواهد داشت.

* جهت رسیدگی به درخواست، ذکر شماره پیگیری سفارش در هر یک از روش‌ های بالا الزامی است.